Căutare

România-Slobozia: Diverse produse alimentare

Cerere de oferte

Informaţii generale

   SLOBOZIA
   Mar 14, 2019
   Română
   Altele

Textul original

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Ialomița
9670462
Str. Constantin Dobrogeanu Gherea nr. 1
Slobozia
920033
Mariana Dragomir
+40 243231088
achizitii@dpcialomita.ro
+40 243233407
www.dpcialomita.ro
www.e-licitatie.ro
www.e-licitatie.ro
Contractului de furnizare de alimente tip desert, alimente de bază și fructe și legume conservate
9670462_2019_PAAPD1066542
— lot I — Furnizare alimente tip desert la unitatile din subordinea D.G.A.S.P.C. Ialomița,
— lot  II — Furnizare alimente de baza la unitatile din subordinea D.G.A.S.P.C. Ialomița,
— lot  III — Furnizare fructe si legume conservate la unitatile din subordinea D.G.A.S.P.C. Ialomița.
3
3
Ofertantul poate depune oferta pentru unul sau mai multe loturi.
Alimente tip desert
1
Sediile unitatilor din subordinea D.G.A.S.P.C. Ialomița.
Lot I: Alimente tip desert, cantitate pana la 31.12.2019/cantitate pana la 30.4.2020:
— Alune prajite fara sare 170 g, 627 pachete/898 pachete,
— Bomboane drops cu fructe 80 g, 990 pachete/1 590 pachete,
— Bomboane de pom 184 g, 450 pachete/450 pachete,
— Bomboane de ciocolata tip praline cutie 155 g, 714 cutii/976 cutii,
— Biscuiti tip petit beurre 100 g, 8 588 pachete/13 322 pachete,
— Biscuiti populari cutie 3 000 g, 177 cutii/276 cutii,
— Biscuiti cu crema 160 g, 4 202 pachete/6 498 pachete,
— Biscuiti tip salatini 90 g, 2 130 pachete/3 040 pachete,
— Biscuiti fara zahar 100 g, 80 pachete/120 pachete,
— Baton ciocolata 60 g, 3 720 bucati/5 640 bucati,
— Briose lapte 40 g, 1 750 bucati/2 760 bucati,
— Budinca de vanilie-praf 40 g, 435 plicuri/635 plicuri,
— Budinca de capsuni-praf 40 g, 40 plicuri/60 plicuri,
— Budinca de ciocolata-praf 40 g, 215 plicuri/275 plicuri,
— Crema de ciocolata tip nutella 400 g, 388 borcane/630 borcane,
— Covrigei vanilati 100 g, 1 710 pachete/2 460 pachete,
— Covrigei cu sare si mac 100 g, 2 380 pachete/3 860 pachete,
— Cozonac cu cacao si rahat 400 g, 219 bucati/338 bucati,
— Cozonac cu nuca si stafide 400 g, 152 bucati/296 bucati,
— Cereale cu miere 500 g, 595 pachete/1 005 pachete,
— Cereale mic dejun cu gust de ciocolata tip Neslte 500 g, 461 pachete/786 pachete,
— Croissant cu ciocolata 70 g, 5 740 bucati/8 760 bucati,
— Croissant cu fructe 70 g, 3 890 bucati/5 960 bucati,
— Ciocolata cu lapte 90 g, 1 436 bucati/1 889 bucati,
— Ciocolata fara zahar 90 g, 80 bucati/120 bucati,
— Eugenia cu crema cacao 25 g, 9 680 bucati/14 130 bucati,
— Eugenia cu crema vanilie 25 g, 2 230 bucati/3 860 bucati,
— Frisca lichida 1 l,  186 cutii/272 cutii,
— Halva vanilie 200 g, 795 pachete/1 177 pachete,
— Napolitane cu cacao 50 g,  5 990 bucati/9 100 bucati,
— Napolitane cu vanilie 50 g, 5 320 bucati/7 930 bucati,
— Napolitane fara zahar 100 g, 80 bucati/120 bucati,
— Prajitura tip magura lapte 35 g, 10 440 bucati/15 420 bucati,
— Pufuleti simpli 45 g, 4 050 pachete/5 790 pachete,
— Piscoturi 400 g, 177 pachete/249 pachete,
— Rulada cu gem 150 g, 1 489 bucati/2 334 bucati,
— Rahat cu fructe-cutie 5 000 g, 86 cutii/145 cutii,
— Sticks sare 80 g, 1 960 pachete/3 390 pachete,
— Sticks susan 80 g, 1 950 pachete/2 500 pachete,
— Turta dulce umpluta 200 g, 3 210 pachete/5 010 pachete.
8
Prelungirea valorii si duratei contractului pana la 30.4.2020, conform art. 165 din HG nr. 395/2016.
Fructe și legume conservate
3
Sediile unitatilor din subordinea D.G.A.S.P.C. Ialomita.
Lot III: fructe si legume conservate, cantitate pana la 31.12.2019/cantitate pana la 30.04.2020:
— Ardei iute în oţet: 152 bucati/254 bucati,
— Ardei kapia copti în oţet: 928 bucati/1 660 bucati,
— Bulion: 450 bucati/1 134 bucati,
— Castraveţi în oţet: 1 090 bucati/2 154 bucati,
— Compot de piersici: 1 300 bucati/2 702 bucati,
— Compot de prune: 1 000 bucati/1 420 bucati,
— Compot de visine: 220 bucati/378 bucati,
— Compot de ananas: 820 bucati/1 988 bucati,
— Compot de struguri: 1 380 bucati/2 210 bucati,
— Ciuperci taiate: 1 240 bucati/1 890 bucati,
— Ciuperci intregi: 234 bucati/904 bucati,
— Ghiveci in bullion: 570 bucati/990 bucati,
— Gem de cirese: 130 bucati/362 bucati,
— Gem de prune: 270 bucati/440 bucati,
— Gem de capsuni: 268 bucati/516 bucati,
— Gem de visine: 224 bucati/412 bucati,
— Gem de caise: 208 bucati/418 bucati,
— Gem de piersici: 324 bucati/572 bucati,
— Gogosari in otet: 994 bucati/2 022 bucati,
— Pasta de tomate 24 %: 530 bucati/2 160 bucati,
— Rosii in bullion: 1 226 bucati/3 242 bucati,
— Sfecla rosie in otet: 138 bucati/412 bucati,
— Suc de rosii: 280 bucati/650 bucati,
— Tocana de legume: 2 654 bucati/4 232 bucati,
— Varza murata in vid: 476 kg/706 kg,
— Zacusca de vinete: 2 794 bucati/4 552 bucati,
— Zarzavat de ciorba: 1 588 bucati/3 512 bucati.
8
Prelungirea valorii si duratei contractului pana la 30.4.2020, conform art. 165 din HG nr. 395/2016.
Alimente de bază
2
Sediile unitatilor din subordinea D.G.A.S.P.C Ialomita.
Lot II: Alimente de baza, cantitati pana la 31.12.2019/cantitati pana la 30.4.2020:
— Busuioc — 110 plicuri/170 plicuri,
— Bicarbonat de sodiu — 158 plicuri/246 plicuri,
— Boia de ardei dulce — 258 plicuri/401 plicuri,
— Borş praf — 1 871plicuri/2 859 plicuri,
— Cimbru — 580 plicuri/855 plicuri,
— Cacao — 685 plicuri/995 plicuri,
— Condiment universal — 1 350 plicuri/2 230 plicuri,
— Conserve hering în ulei — 473 cutii/693 cutii,
— Conserve macrou in sos tomat — 1 762 cutii/3 388 cutii,
— Conserve ton in ulei — 1 201 cutii/2 123 cutii,
— Conserve carne vită — 385 cutii/595 cutii,
— Conserve carne porc — 200 cutii/1 000 cutii,
— Ceai tei plic — 530 cutii/935 cutii,
— Ceai fructe de pădure plic — 690 cutii/1 265 cutii,
— Ceai mentă plic — 1 160 cutii/2 130 cutii,
— Ceai zmeură plic — 30 cutii/40 cutii,
— Ceai sunătoare plic — 275 cutii/825 cutii,
— Drojdie uscată — 685 plicuri/1105 plicuri,
— Esenţă rom — 580 sticle/1 000 sticle,
— Esenţă vanilie — 370 sticle/570 sticle,
— Faină albă de grau superioară tip 000 — 1 171 pungi/1 896 pungi,
— Foi dafin — 715 plicuri/1 075 plicuri,
— Gris — 820 pungi/1 285 pungi,
— Ketchup dulce — 148 sticle/215 sticle,
— Ketchup picant — 10 sticle/37 sticle,
— Leuştean — 688 plicuri/992 plicuri,
— Muştar — 424 borcane/695 borcane,
— Mălai — 1 581 pungi/2 386 pungi,
— Mărar uscat — 518 plicuri/742 plicuri,
— Măsline negre cu sâmburi — 262 cutii/423 cutii,
— Măsline negre fără sâmburi — 414 cutii/617 cutii,
— Margarină — 66 cutii/96 cutii,
— Miez de nucă — 179 pungi/259 pungi,
— Miere poliflora — 714 borcane/1 124 borcane,
— Mucenici — 35 pungi/170 pungi,
— Oţet — 262 sticle/370 sticle,
— Orez bob rotund — 2 160 pungi/3 576 pungi,
— Praf de copt — 55 plicuri/430 plicuri,
— Pesmet — 156 pungi/234 pungi,
— Pătrunjel uscat — 420 plicuri/640 plicuri,
— Piper alb măcinat — 70 plicuri/190 plicuri,
— Piper negru măcinat — 980 plicuri/1 485 plicuri,
— Piper boabe — 130 plicuri/265 plicuri,
— Melci — 1154 pungi/1678 pungi,
— Spaghete — 856 pungi/1 476 pungi,
— Macaroane — 1 038 pungi/1 602 pungi,
— Taiţei — 640 pungi/1 100 pungi,
— Fidea — 1 000 pungi/1 590 pungi,
— Fusilli — 385 pungi/495 pungi,
— Farfalle — 10 pungi/110 pungi,
— Penne rigate — 205 pungi/370 pungi,
— Pate porc 100 g — 200 cutii/900 cutii,
— Pate porc 200 g — 1 310 cutii/1 940 cutii,
— Pate pasăre — 2 020 cutii/3 040 cutii,
— Pate vegetal — 570 cutii/830 cutii,
— Stafide aurii — 385 pungi/615 pungi,
— Scorţisoară măcinată — 413 plicuri/639 plicuri,
— Sare grunjoasă — 18 saci/21 saci,
— Sare de masă extrafină iodată — 730 pungi/1 160 pungi,
— Sare de lămâie — 136 plicuri/199 plicuri,
— Ulei rafinat de floarea soarelui — 4 480 sticle/7 202 sticle,
— Usturoi granulat — 120 plicuri/190 plicuri,
— Zahăr — 4 490 pungi/6 990 pungi,
— Zahăr pudră — 85 pungi/125 pungi,
— Zahăr pudră — 875 plicuri,
— Zahăr — 575 plicuri/950 plicuri.
8
Prelungirea valorii si duratei contractului pana la 30.4.2020, conform art. 165 din HG nr. 395/2016.
Se solicita completarea DUAE din documentatia de atribuire in conformitate cu prevederile art. 193 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, de catre operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator, dupa caz) care confirma ca acesta nu se afla in niciuna din situatiile de excludere mentionate la art. 59–60, 164, 165 si 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
— Marcu Paul — Director General,
— Buda Lucreţia — Director Economic,
— Badea Neculai — Director General Adjunct,
— Grecu Ileana — Sef Serviciul Juridic (membru de rezerva in cadrul comisiei de evaluare a ofertelor),
— Anghel Claudiu — Inspector specialitate, Serviciul Juridic (membru in cadrul comisiei de evaluare a ofertelor),
— Dragomir Mariana — Sef Serviciul Tehnic, Achizitii Publice, Administrativ,
— Ivan Ana-Maria — Inspector specialitate Serviciul Tehnic, Achiziţii Publice, Administrativ (presedinte cu drept de vot in cadrul comisiei de evaluare a ofertelor),
— Lăsâi Cristina — Referent specialitate, Serviciul Buget Contabilitate (membru in cadrul comisiei de evaluare a ofertelor),
— Vlad Melania — Consilier Juridic, Serviciul Tehnic, Achiziţii Publice, Administrativ (membru de rezerva in cadrul comisiei de evaluare a ofertelor),
— Mihăilă Oana — Inspector specialitate, Serviciul Buget Contabilitate (membru de rezerva in cadrul comisiei de evaluare a ofertelor),
Declaratia privind neincadrarea in situatiile potential generatoare de conflict de interese (art. 50–60 Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice) va fi prezentata de ofertanti, terti sustinatori si subcontractanti, odata cu DUAE.
Conform art. 196 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, ofertantul (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator, dupa caz) clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, pana la data incheierii raportului procedurii de atribuire, va prezenta in SICAP, la solicitarea autoritatii contractante, documentele justificative actualizate, prin care sa demonstreze indeplinirea criteriilor de calificare si selectie in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE, respectiv:
1) Certificatul de atestare fiscala privind lipsa datoriilor restante la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul de stat, la momentul prezentarii;
2) Certificatul de atestare fiscala privind lipsa datoriilor restante la plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, la momentul prezentarii;
3) Cazierul judiciar al operatorului economic și al fiecarui membru al organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv, valabil la momentul prezentarii;
4) Dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
5) Alte documente edificatoare dupa caz.
Conform art. 172, 173, 174 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, operatorii economici care depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.
Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintelor: completarea DUAE din documentatia de atribuire in conformitate cu prevederile art. 193 din Legea nr. 98/2016.
Conform art. 196 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate in DUAE vor [...] detalii pe www.e-licitatie.ro
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in cursul unei perioade care acopera cel mult ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertei, a livrat produse similare cu cele care fac obiectul fiecarui lot pentru care depune oferta, însotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar, cu indicarea valorilor, datelor si a beneficiarilor publici sau privati.
Se va prezenta DUAE in conformitate cu prevederile art. 193 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, iar documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate in DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar realizat dupa evaluarea tuturor ofertelor depuse. Acestea sunt certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte furnizarea de produse similare; valori in lei fara TVA; perioade de livrare; beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; dovada faptului ca produsele au fost receptionate.
2019-04-15
15:00
2019-08-15
2019-04-15
15:00
In SEAP.
Membrii comisiei de evaluare.
— Pentru pregatirea si transmiterea ofertei, ofertantul trebuie sa examineze toate documentele ce formeaza documentatia de atribuire,
— Nerespectarea instructiunilor si neprezentarea formularelor solicitate completate integral/corespunzator sunt activitati realizate pe riscul ofertantului,
— Nu vor fi acceptate oferte care vor prezenta activitati si cantitati incomplete,
— Orice referire din cuprinsul prezentei documentatii de atribuire (inclusiv a caietului de sarcini), prin care se indica o anumita origine, sursa, productie, un procedeu special, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie si/sau o licenta de fabricatie se va citi si interpreta ca fiind insotita de mentiunea „sau echivalent”,
— In cazul în care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SICAP, în vederea încarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi,
— Autoritatea contractanta delegata va transmite raspunsul la clarificari numai prin intermediul SICAP,
— In vederea completarii DUAE de catre operatorii economici interesati sa participe la procedura, acestia vor accesa urmatorul link: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor
Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3
Bucureşti
030084
+40 213104641
office@cnsc.ro
+40 213104642 / +40 218900745
http://www.cnsc.ro
Legea nr. 101/2016.
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Ialomița — Serviciul Juridic Contencios
Str. Constantin Dobrogeanu Gherea nr. 1
Slobozia
920033
+40 243/231088
achizitii@dpcialomita.ro
+40 243/233407
www.dpcialomita.ro
2019-03-11
Opţiuni de abonament

De bază

Complet

Corporate

$550 / an

$1000/an

Preț la cerere

Cumpăra Cumpăra Contactaţi-ne!
Va rugam sa retineti ca acest anunt este doar pentru informarea dv.
Facem toate eforturile pentru a avea cele mai complete si actuale informatii pe acest website, dar nu putem garanta ca toate informatiile oferite sunt corecte.
Daca aveti sugestii pentru actualizari/corectii pentru acest anunt, va rugam sa ne informati.