Căutare

România-Sibiu: Alimente, băuturi, tutun şi produse conexe

Cerere de oferte

Informaţii generale

   SIBIU
   Mar 5, 2019
   Română
   Altele

Textul original

Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu
11411672
Str. Gheorghe Bariţiu nr. 1–3
Sibiu
550178
Livia Hasegan
+40 269218349
aprovizionare@pediatriesibiu.ro
+40 269230045
www.pediatriesibiu.ro
www.e-licitatie.ro
www.e-licitatie.ro
Furnizare și transport produse alimentare
11411672 / 2019 / 1
Achizitionarea produselor alimentare necesare pregatirii hranei consistente si de calitate pentru toate categoriile de varsta:
— copii internati intre 0–1 an, 1–3 ani, 3–16 ani, peste 16 ani,
— apartinatori internati cu copii de 1–3 ani conform Legii nr. 95/2006,
— apartinatori care solicita masa contra cost,
— medici de garda.
24
24
Ofertantii pot depune oferta pentru unul sau mai multe loturi.
LOTUL NR. 13 - BISCUITI, TURTA DULCE, NAPOLITANE, CIOCOLATA
13
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. BISCUITI SIMPLI - conform caietului de sarcini atasat
2. BISCUITI CU CREMA DE CACAO - tip "EUGENIA" sau echivalent - conform caietului de sarcini atasat
3. TURTA DULCE - conform caietului de sarcini atasat
4. NAPOLITANE CU CREMA DE CACAO - tip "JOE original" sau echivalent - conform caietului de sarcini atasat
5. NAPOLITANE CU CREMA - conform caietului de sarcini atasat
6. BISCUITI CU CACAO SI CREMA CU AROMA DE VANILIE - tip "OREO original" sau echivalent - conform caietului de sarcini atasat
7. NAPOLITANE CU CREMA DE CACAO, INVELITE IN CIOCOLATA CU LAPTE - tip "JOE XXL" sau echivalent - conform caietului de sarcini atasat
8. CIOCOLATA CU LAPTE - tip "MILKA- Alpine Milk" sau echivalent- conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 10 - OUA
10
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. OUA- conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 7 - BRANZETURI
7
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. BRANZA VACI DIETETICA - conform caietului de sarcini atasat
2. BRANZA TOPITA TRIUNGHI - conform caietului de sarcini atasat
3. CASCAVAL - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 20 - ULEI
20
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. ULEI - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 24 - APA PLATA
24
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. APA PLATA 18,9 L / BIDON - conform caietului de sarcini atasat
2. APA PLATA 11 L / BIDON - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 9 - LAPTE PRAF
9
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. LAPTE PRAF - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 11 - PRODUSE DE PANIFICATIE
11
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. PLACINTA CU BRANZA DE VACI - conform caietului de sarcini atasat
2. PLACINTA CU CREMA DE VANILIE - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 15 - ZAHAR
15
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. ZAHAR - conform caietului de sarcini atasat
2. ZAHAR VANILINAT - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 6 - PRODUSE LACTATE
6
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. IAURT - conform caietului de sarcini atasat
2. SMANTANA - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 14 - PRODUSE DE MORARIT
14
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. FAINA ALBA - conform caietului de sarcini atasat
2. MALAI - conform caietului de sarcini atasat
3. OREZ - conform caietului de sarcini atasat
4. GRIS - conform caietului de sarcini atasat.
24
LOTUL NR. 16 - RADACINOASE
16
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. CARTOFI CONSUM (LUNILE AUGUST-DECEMBRIE) - conform caietului de sarcini atasat
2. CARTOFI CONSUM (LUNILE IANUARIE-IULIE) - conform caietului de sarcini atasat
3. CEAPA (LUNILE AUGUST-DECEMBRIE) - conform caietului de sarcini atasat
4. CEAPA (LUNILE IANUARIE-IULIE) - conform caietului de sarcini atasat
5. USTUROI - conform caietului de sarcini atasat
6. MORCOVI (LUNILE AUGUST-DECEMBRIE) - conform caietului de sarcini atasat
7. MORCOVI (LUNILE IANUARIE-IULIE) - conform caietului de sarcini atasat
8. PATRUNJEL SI TELINA - conform caietului de sarcini atasat
9. SFECLA ROSIE - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 18 - FRUCTE
18
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. MERE - conform caietului de sarcini atasat
2. BANANE - conform caietului de sarcini atasat
3. FRUCTE DE SEZON - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 12 - PASTE FAINOASE
12
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. PASTE FAINOASE- conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 23 - CONSERVE DE FRUCTE SI LEGUME
23
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. GEM- conform caietului de sarcini atasat
2. CASTRAVETI IN OTET 6-9 CM - conform caietului de sarcini atasat
3. GOGOSARI IN OTET- conform caietului de sarcini atasat
4. PASTE TOMATE- conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 22 - CACAO, CONDIMENTE, SARE, OTET
22
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. CACAO - conform caietului de sarcini atasat
2. BOIA ARDEI DULCE - conform caietului de sarcini atasat
3. PIPER NEGRU MACINAT - conform caietului de sarcini atasat
4. CIMBRU - conform caietului de sarcini atasat
5. MARAR - conform caietului de sarcini atasat
6. FOI DAFIN - conform caietului de sarcini atasat
7. PATRUNJEL - conform caietului de sarcini atasat
8. SCORTISOARA - conform caietului de sarcini atasat
9. AMESTEC DE LEGUME - tip "DELIKAT" / "VEGETA sau echivalent - conform caietului de sarcini atasat
10. SARE EXTRAFINA - conform caietului de sarcini atasat
11. SARE VRAC IODATA - conform caietului de sarcini atasat
12. OTET - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 8 - PRODUSE TARTINABILE
8
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. UNT DE MASA - conform caietului de sarcini atasat
2. MARGARINA - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 3 - PRODUSE DIN CARNE
3
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. PARIZER EXTRA - conform caietului de sarcini atasat;
2. SUNCA PRESATA - conform caietului de sarcini atasat;
3. CRENVUSTI - conform caietului de sarcini atasat.
24
LOTUL NR. 5 - LAPTE
5
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. LAPTE - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 19 - LEGUME CONGELATE
19
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. SPANAC TOCAT, CONGELAT- conform caietului de sarcini atasat
2. FASOLE GALBENA TAIATA, CONGELATA - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 21 - CEAI DIFERITE SORTIMENTE
21
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. CEAI MENTA - conform caietului de sarcini atasat
2. CEAI DE FRUCTE - conform caietului de sarcini atasat
3. CEAI MUSETEL - conform caietului de sarcini atasat
4. CEAI SUNATOARE - conform caietului de sarcini atasat
5. CEAI DE PLANTE SI FRUCTE - tip "BABYCALM"/ "BABY TEA" sau echivalent - conform caietului de sarcini atasat
6. CEAI TEI - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 1 - PULPA PORC
1
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. PULPA PORC - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 2 - PULPE PUI
2
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud.
1. PULPE PUI INFERIOARE- conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 17 - LEGUME
17
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. CASTRAVETI - conform caietului de sarcini atasat
2. ARDEI GRAS - conform caietului de sarcini atasat
3. ROSII - conform caietului de sarcini atasat
4. VARZA - conform caietului de sarcini atasat
24
LOTUL NR. 4 - PATE CONSERVA
4
Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Jud. Sibiu
1. PATE DE PORC- conform caietului de sarcini atasat
24
Ofertantul va face dovada ca nu se incadreaza in niciunul din motivele de excludere prevazute de art 164, art 165, art.167 din Legea nr. 98/2016
Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei:
Se va prezenta DUAE in conformitate cu prevederile art 193. (1) din Legea 98/2016, completata conform Notificarii ANAP nr. 240 referitoare la Ghidul de utilizare al DUAE (operatori economici) precum si urmatoarele documente justificative - la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe locurile I si II în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor:
— Certificate privind plata obligatiilor la bugetul local si la bugetul general consolidat care sa confirme faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata RESTANTE privind plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat.
La momentul prezentarii certificatelor trebuie sa rezulte lipsa datoriilor restante.
— Cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv.
Cerintele privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.164, art. 165 si art.167 se adreseaza si subcontractantilor si tertilor - conform art.170, art. 183 si art. 193 al. (2) si (3) din Legea 98/2016.
Persoane cu functii de decizie in cadrul prezentei proceduri:
a) Consiliul de Administratie al spitalului - membri: Dr. Budescu Gabriel, Dr. Atasie Diter, Ec. Buhoi Elena, Dr.Lorant Kiss, Dr. Grigore Camelia, Dr. Farcasanu Rodica Ponica, As. Stefanescu Mihai Dorian.
Consiliul de Administratie al spitalului – membri supleanti: Ec. Ranga Dorina, Ec. Trambitas Claudia-Ioana, Dr. Mohor Cosmin Ioan, Dr. Dima Cosmin Dumitru, Dr. Sofariu Radu Ciprian, Dr. Matacuta-Bogdan Ioana Octavia, As. Pirnoiu Dan.
b) Manager – Dr.Banciu Vasile Stelian;
c) Comisia de evaluare: Ec. Bogazi Maria, Jr. Cozac Alina-Mihaela, As. Berciu Mihaela Iuliana
Inlocuitori membri comisia de evaluare, daca este cazul: Ec. Deaconu Mihaela Aliete, Hasegan Livia, As. Polosan Elena.
Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.
Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei:
Se va prezenta DUAE in conformitate cu prevederile art 193. (1) din Legea 98/2016, completata conform Notificarii ANAP nr. 240 referitoare la Ghidul de utilizare al DUAE (operatori economici) precum si urmatoarele documente justificative - la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe locurile I si II în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor:
— Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Obiectul contractului – trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Cerinta nr. 2 Informatii privind asocierea – daca este cazul
Cerinta nr. 1 Informatii privind partea/partile din contract pe care operatorul intentioneaza sa o/le subcontracteze – daca este cazul
Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: 1. prezentare DUAE in conformitate cu prevederile art. 193 (1) din Legea 98/2016, completata conform Notificarii ANAP nr. 240 referitoare la Ghidul de utilizare al DUAE (operatori economici) 2. prezentare acord de de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, - Formular nr. 5 Documentele justificative care probeaza cele asumate in acordurile de asociere se vor prezenta - la solicitarea autoritatii contractante - doar de catre ofertantii clasati pe locurile I si II în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Asociatii vor raspunde in mod solidar pentru executarea contractului.
Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: 1. prezentare DUAE in conformitate cu prevederile art. 193 (1) din Legea 98/2016, completata conform Notificarii ANAP nr. 240 referitoare la Ghidul de utilizare al DUAE (operatori economici) 2. prezentare acord de subcontractare. Documentele justificative care probeaza cele asumate in acordurile de subcontractare se vor prezenta - la solicitarea autoritatii contractante - doar de catre ofertantii clasati pe locurile I si II în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor.
2
2019-04-05
15:00
2019-10-05
2019-04-05
15:00
In SEAP
Comisia de evaluare a ofertelor
1) Caietul de sarcini face parte integranta din documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei si constituie ansamblul cerintelor pe baza carora se elaboreaza de catre ofertant propunerea tehnica;
2) Cerintele impuse in caietul de sarcini vor fi considerate ca fiind minimale. in acest sens, orice oferta de baza prezentata, care se abate de la prevederile caietului de sarcini, va fi luata in considerare, dar numai in masura in care propunerea tehnica presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerintelor minimale din caietul de sarcini;
3) Neindeplinirea tuturor cerintelor minimale mentionate in caietul de sarcini atrage declararea ca „neconforma” a ofertei, in conformitate cu prevederile in baza art. 137 alin. (3) lit. a) din HG nr. 395/2016, produsul ofertat „nu satisface în mod corespunzător cerinţele caietului de sarcini” si respingerea ofertei;
4) Oferta tehnica si financiara trebuie sa contina referinte la toate specificatiile tehnice si de alta natura mentionate in caietul de sarcini, in caz contrar oferta va fi descalificata;
5) Orice denumire comerciala mentionata in caracteristicile tehnice minimale de mai jos care ar putea individualiza un anumit producator va fi interpretata cu mentiunea „sau echivalent”;
6) Orice descriere de procedeu tehnologic mentionat in caracteristicile tehnice minimale de mai jos care poate individualiza un procedeu patentat de un anumit producator va fi interpretat cu mentiunea „sau echivalent ca performanta si functionalitate";
7) In propunerea tehnica ofertantul trebuie sa declare conformitatea cu cerintele impuse de specificatiile tehnice din caietul de sarcini;
8) Ofertantul va include in propunerea financiara toate si orice costuri legate de procurarea, furnizarea si transportul produselor alimentare livrate;
9) Propunerea tehnica trebuie sa corespunda cerintelor minime prevazute in caietul de sarcini, conform art. 133 alin. (2) din HG nr. 395/2016;
10) Ofertele incomplete, care nu contin toate elementele propunerii tehnice/financiare vor fi considerate neconforme in baza art. 137 alin. (3) lit. a) din HG nr. 395/2016 si vor fi respinse;
11) Ofertantul elaborează oferta în conformitate cu prevederile documentaţiei de atribuire şi indică, motivat, în cuprinsul acesteia, care informaţii din propunerea tehnică şi/sau din propunerea financiară sunt confidenţiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală, în baza legislaţiei aplicabile — conform art. 123 din HG nr. 395/2016;
12) În cazul în care, pe parcursul executării contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, se constată că anumite elemente ale propunerii tehnice sunt inferioare sau nu corespund cerinţelor prevăzute în caietul de sarcini, prevalează prevederile caietului de sarcini, conform art. 147 alin. (2) din HG nr. 395/2016;
13) Necesarul de alimente este grupat in 24 de loturi, ofertantii care doresc sa participe la procedura trebuie sa depuna oferta pentru toate produsele din componenta lotului, in caz contrar oferta va fi neconforma;
14) Ofertantii pot depune oferta pentru unul sau mai multe loturi, avand obligatia sa incarce oferta si toate documentele acesteia (garantie de participare, DUAE, propunere tehnica si propunere financiara) la fiecare lot la care participa, in caz contrar oferta pentru lotul in care nu se regasesc toate documentele mentionate anterior va fi declarata neconforma si respinsa;
15) În cazul în care 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, atunci, în vederea incheierii acordului-cadru, la solicitarea scrisa a comisiei de evaluare, transmisa on line in SEAP, sectiunea „Intrebari”/lot, se va raspunde cu o noua oferta online sau, dupa caz, confirmarea ca se mentine pretul initial. Dupa o noua evaluare si aplicarea criteriului de atribuire, va fi declarat castigator ofertantul care a avut pretul cel mai mic.
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor
Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3
București
030084
+40 213104641
office@cnsc.ro
+40 213104642 / +40 218900745
http://www.cnsc.ro
Conform Legii nr. 101/2016.
2019-03-01
Opţiuni de abonament

De bază

Complet

Corporate

$550 / an

$1000/an

Preț la cerere

Cumpăra Cumpăra Contactaţi-ne!
Va rugam sa retineti ca acest anunt este doar pentru informarea dv.
Facem toate eforturile pentru a avea cele mai complete si actuale informatii pe acest website, dar nu putem garanta ca toate informatiile oferite sunt corecte.
Daca aveti sugestii pentru actualizari/corectii pentru acest anunt, va rugam sa ne informati.