Căutare

România-Bucureşti: Uniforme militare

Cerere de oferte

Informaţii generale

   BUCUREŞTI
   Feb 8, 2019
   Română
   Altele

Textul original

Unitatea Militară 0251 București
Romania
Str. Jandarmeriei nr. 9–11
Bucureşti
013894
Serviciul Achiziții
+40 214096225
achizitii.teritorial@jandarmeriaromana.ro
+40 213198071
www.jandarmeriaromana.ro
www.e-licitatie.ro
www.e-licitatie.ro
U.M. 0251
Achiziţie echipament militar necesar absolvenţilor promoţiilor de ofiţeri şi subofiţeri si pentru cadrele militare din Jandarmeria Română în perioada 2019–2021
4192782_2018_PAAPD1039598
Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţia de echipament militar necesar echipării absolvenţilor promoţiilor 2019–2021, precum şi pentru echiparea cadrelor militare din Jandarmeria Română – 40 loturi.
Acordul-cadru va fi încheiat cu un singur operator economic pentru fiecare lot de produse care face obiectul procedurii de achiziție, respectiv, ofertantul clasat pe primul loc, pe baza criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut”. Autoritatea contractantă când intenţionează să atribuie un contract subsecvent de achiziție publică, va consulta, în scris, prin e-mail, operatorul economic, solicitându-i acestuia completarea ofertei.
Contractele subsecvente nu se vor încheia prin reluarea competiției în SEAP.
40
40
În conformitate cu prevederile art. 141 alin. (1), (2), (4) și (5) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, atribuirea acordului-cadru se va realiza pe loturi de produse, astfel că operatorii economici pot depune oferte pentru unul, pentru mai multe sau pentru toate loturile. Numărul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur operator economic este de 40 de loturi.
Suport cu însemne grad şi semne armă maistru militar cls. a IV-a
34
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă maistru militar cls. a IV-a;
Cantitate acord-cadru: minimă 10 per. - maxima 200 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 50 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 220,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Suport cu însemne grad şi semne armă plutonier adjutant
30
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă plutonier adjutant;
Cantitate acord-cadru: minimă 300 per. - maxima 3.000 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 1.000 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 4.400,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Suport cu însemne grad şi semne armă plutonier
32
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă plutonier;
Cantitate acord-cadru: minimă 100 per. - maxima 3.000 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 1.000 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 4.400,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Suport cu însemne grad şi semne armă maistru militar principal
38
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă maistru militar principal;
Cantitate acord-cadru: minimă 10 per. - maxima 200 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 50 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 220,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Eghilet cu două ramuri, cu accesorii
39
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Eghilet cu două ramuri, cu accesorii;
Cantitate acord-cadru: minimă 40 buc. - maxima 2.100 buc.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 200 buc;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 15.800,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Eghilet simplu, cu accesorii
40
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Achizitie - Eghilet simplu, cu accesorii;
Cantitate acord-cadru: minimă 2.100 buc. - maxima 20.000 buc.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 1.500 buc;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 70.500,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Căciulă din blană naturală pentru ofiţeri bărbaţi
10
La sediul autoritatii contractante UM 0251 Bucuresti
Achizitie - Căciulă din blană naturală pentru ofiţeri bărbaţi; Cantitate acord-cadru: minimă 30 buc; - maxima 1.500 buc. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 200 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 23.000,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru
Pălărie cu emblemă pentru ofiţeri
8
La sediul autoritatii contractante UM 0251 Bucuresti
Achizitie - Pălărie cu emblemă pentru ofiţeri; Cantitate acord-cadru: minimă 5 buc; - maxima 250 buc. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 100 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 12.900,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru
Şapcă din stofă iarnă cu emblemă pentru subofiţeri
3
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Achizitie - Şapcă din stofă iarnă cu emblemă pentru subofiţeri; Cantitate acord-cadru: minimă 1.720 buc; - maxima 10.000. buc. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 1.500 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 160.500,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotului din acordul-cadru
Şapcă din stofă vară cu emblemă pentru ofiţeri superiori
5
La sediul autoritatii contractante UM 0251 Bucuresti
Achizitie - Şapcă din stofă vară cu emblemă pentru ofiţeri superiori; Cantitate acord-cadru: minimă 50 buc; - maxima 1.000 buc. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 100 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 10.100,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru
Curea pentru pantaloni
18
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Achizitie - Curea pentru pantaloni;
Cantitate acord-cadru: minimă 2.140 buc. - maxima 15.000 buc.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 2.000 buc;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 60.000,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Şapcă din stofă vară cu emblemă pentru subofiţeri
7
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Achizitie - Şapcă din stofă vară cu emblemă pentru subofiţeri; Cantitate acord-cadru: minimă 1.720 buc; - maxima 10.000 buc. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 1.500 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 151.500,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Şapcă din stofă vară cu emblemă pentru generali
4
La sediul autoritatii contractante UM 0251 Bucuresti
Achizitie - Şapcă din stofă vară cu emblemă pentru generali; Cantitate acord-cadru: minimă 1 buc; - maxima 5 buc. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 3 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 330,00 lei
24
Se va oferta intrega cantitate a lotului aferent acordului-cadru
Şapcă din stofă iarnă cu emblemă pentru ofiţeri inferiori
2
La sediul autoritatii contractante UM 0251 Bucuresti
Achizitie Şapcă din stofă iarnă cu emblemă pentru ofiţeri inferiori; Cantitate acord-cadru: minimă 30 buc; - maxima 1.500. buc. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 100 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 10.700,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferent Acordului-cadru.
Ciorapi dres
20
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Achizitie - Ciorapi dres;
Cantitate acord-cadru: minimă 3.900 per. - maxima 10.000 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 1.500 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 25.500,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Cravată
14
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Achizitie - Cravată; Cantitate acord-cadru: minimă 2.140 buc; - maxima 20.000 buc. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 3.500 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 119.000,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru
Suport cu însemne grad şi semne armă maior
25
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă maior;
Cantitate acord-cadru: minimă 40 per. - maxima 500 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 100 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 440,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Căciulă din blană naturală pentru ofiţeri femei
12
La sediul autoritatii contractante UM 0251 Bucuresti
Achizitie - Căciulă din blană naturală pentru ofiţeri femei; Cantitate acord-cadru: minimă 5 buc; - maxima 150 buc. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 50 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 6.050,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru
Ciorapi bărbaţi
19
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Achizitie - Ciorapi bărbaţi;
Cantitate acord-cadru: minimă 17.500 per. - maxima 40.000 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 8.000 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 33.600,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Suport cu însemne grad şi semne armă general maior
21
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă general maior;
Cantitate acord-cadru: minimă 1 per. - maxima 5 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 3 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 13,20 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Suport cu însemne grad şi semne armă plutonier adjutant şef
29
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă plutonier adjutant şef;
Cantitate acord-cadru: minimă 150 per. - maxima 3.000 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 300 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 1.320,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Suport cu însemne grad şi semne armă sublocotenent
28
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă sublocotenent;
Cantitate acord-cadru: minimă 165 per. - maxima 1.000 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 300 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 1.320,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Suport cu însemne grad şi semne armă plutonier major
31
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă plutonier major;
Cantitate acord-cadru: minimă 500 per. - maxima 3.000 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 1.000 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 4.400,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Suport cu însemne grad şi semne armă căpitan
26
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă căpitan;
Cantitate acord-cadru: minimă 40 per. - maxima 500 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 100 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 440,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Suport cu însemne grad şi semne armă sergent major
33
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă sergent major;
Cantitate acord-cadru: minimă 10.500 per. - maxima 20.000 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 5.000 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 22.000,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Suport cu însemne grad şi semne armă locotenent
27
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă locotenent;
Cantitate acord-cadru: minimă 40 per. - maxima 500 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 100 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 440,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Pălărie cu emblemă pentru subofiţeri
9
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Achizitie - Pălărie cu emblemă pentru subofiţeri; Cantitate acord-cadru: minimă 3 buc; - maxima 1.200 buc. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 300 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 37.200,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotul aferent acordului-cadru
Suport cu însemne grad şi semne armă maistru militar cls. a I-a
37
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă maistru militar cls. a I-a;
Cantitate acord-cadru: minimă 10 per. - maxima 200 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 50 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 220,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Suport cu însemne grad şi semne armă maistru militar cls. a III-a
35
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă maistru militar cls. a III-a;
Cantitate acord-cadru: minimă 10 per. - maxima 200 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 50 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 220,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Suport cu însemne grad şi semne armă maistru militar cls. a II-a
36
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă maistru militar cls. a II-a;
Cantitate acord-cadru: minimă 10 per. - maxima 200 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 50 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 220,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Şapcă din stofă iarnă cu emblemă pentru ofiţeri superiori
1
La sediul autoritatii contractante UM 0251 Bucuresti
Achizitie - Şapcă din stofă iarnă cu emblemă pentru ofiţeri superiori; Cantitate acord-cadru: minimă 20 buc; - maxima 1.000. buc. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 100 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 10.700,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferent Acordului-cadru.
Mănuşi din piele femei
17
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Achizitie - Mănuşi din piele femei;
Cantitate acord-cadru: minimă 390 per. - maxima 1.000 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 500 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 5.000,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Mănuşi din piele bărbaţi
16
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Achizitie - Mănuşi din piele bărbaţi; Cantitate acord-cadru: minimă 1.750 per; - maxima 8.000 per. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 2.500 per; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 125.000,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru
Şapcă din stofă vară cu emblemă pentru ofiţeri inferiori
6
La sediul autoritatii contractante UM 0251 Bucuresti
Achizitie - Şapcă din stofă vară cu emblemă pentru ofiţeri inferiori; Cantitate acord-cadru: minimă 30 buc; - maxima 1.500 buc. Cantitate maxima cel mai mare contract subsecvent 100 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 10.100,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru
Suport cu însemne grad şi semne armă locotenent colonel
24
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă locotenent colonel;
Cantitate acord-cadru: minimă 40 per. - maxima 500 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 100 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 440,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Suport cu însemne grad şi semne armă colonel
23
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă colonel;
Cantitate acord-cadru: minimă 40 per. - maxima 500 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 100 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 440,00 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Căciulă din blană naturală pentru subofiţeri bărbaţi
11
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Achizitie - Căciulă din blană naturală pentru subofiţeri bărbaţi; Cantitate acord-cadru: minimă 1.720 buc; - maxima 10.000 buc. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 1.000 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 115.000,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru
Fular
15
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Achizitie - Fular; Cantitate acord-cadru: minimă 2.140 buc; - maxima 15.000 buc. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 1.500 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 27.000,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru
Suport cu însemne grad şi semne armă general de brigadă
22
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti)
Achizitie - Suport cu însemne grad şi semne armă general de brigadă;
Cantitate acord-cadru: minimă 1 per. - maxima 5 per.
Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 3 per;
Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 13,20 lei
24
Se va oferta întreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru.
Căciulă din blană naturală pentru subofiţeri femei
13
La sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Achizitie - Căciulă din blană naturală pentru subofiţeri femei; Cantitate acord-cadru: minimă 385 buc; - maxima 1.200 buc. Cantitate maxima pentru cel mai mare contract subsecvent 300 buc; Valoare estimata pentru cel mai mare contract subsecvent 34.500,00 lei
24
Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferent acordului-cadru
Motive de excludere la procedură: sunt cele stabilite de art. 164, art. 165, art. 167 din Legea nr. 98/2016.
Autoritatea contractantă va verifica inexistenţa unei situaţii de excludere prevăzute la art. 164, 165 şi 167 din Legea nr. 98/2016 şi în legătură cu terții susținători sau subcontractanţii propuşi;
Autoritatea contractantă acceptă la momentul depunerii ofertelor, DUAE ca dovadă preliminară în locul certificatelor eliberate de către autorităţile publice sau de către terţi care confirmă că operatorul economic în cauză îndeplineşte următoarele condiţii:
 nu se află în niciuna din situaţiile de excludere menţionate la art. 164, 165 şi 167 din Legea nr. 98/2016;
 îndeplineşte criteriile privind capacitatea, astfel cum au fost solicitate de autoritatea contractantă, urmând ca înainte de atribuirea contractului‚ ofertantul clasat pe primul loc al fiecărui lot de produse, după aplicarea criteriului de atribuire, să prezinte documentele care stau la baza informațiilor/datelor furnizate, în conformitate cu informațiile cuprinse in D.U.A.E.
În cazul în care ofertantul demonstrează îndeplinirea criteriilor referitoare la capacitatea tehnică şi profesională bazându-se pe capacităţile altor entităţi, invocând, după caz, susţinerea unui terţ, DUAE, împreună cu angajamentul de susţinere, trebuie să fie completat separat şi de către terţul/terţii susţinător(i) pe a căror capacitate ofertantul se bazează. DUAE prezentat de terţul/terţii susţinător(i) va include toate informaţiile solicitate ofertantului, care prezintă relevanţă pentru susţinerea acordată în cadrul procedurii de atribuire respectivă.
În cazul în care ofertantul intenţionează să subcontracteze o parte/părţi din contract, DUAE include şi informaţii privind partea din contract care urmează a fi, eventual, subcontractată şi va avea anexat acordul de subcontractare. Subcontractanţii pe a căror capacităţi ofertantul se bazează, trebuie să completeze, la rândul lor, DUAE separat, incluzând toate informaţiile solicitate ofertantului, care prezintă relevanţă din perspectiva capacităţilor subcontractanţilor pe care se bazează ofertantul în cadrul procedurii de atribuire respective.
În cazul subcontractanţilor pe a căror capacităţi ofertantul nu se bazează, DUAE va conţine numai informaţiile solicitate ofertantului, care prezintă relevanţă din perspectiva capacităţilor subcontractanţilor pe care se bazează ofertantul în cadrul procedurii de atribuire respective.
Odată cu DUAE se vor depune următoarele documente:
a) Declarația privind conflictul de interese (conform art. 59-60 din Legea nr. 98/2016)‚ semnată și încărcată electronic odată cu oferta‚ completată cu numele persoanelor cu funcții de decizie din partea autorității contractante (Formular 3);
b) Angajamentul ferm al terțului susținător din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susținerea acestuia;
c) Acordul de subcontractare și/sau a acordului de asociere, după caz, din care să rezulte partea/părțile din contract care urmează a fi, eventual, subcontractată;
d) DUAE completat de terții susținători sau subcontractanţii propuşi;
e) Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanţi şi specializarea acestora (Formular 5);
Persoanele cu funcții de decizie din partea autorității contractante care asigură organizarea, derularea şi finalizarea procedurii: Sindile Ionuț-Cătălin, Trășcălie Lucian‚ Matei Robert‚ Boariu Mircea, Badea Marius, Dubiţ Ovidiu.
Documentele justificative care probează îndeplinirea celor declarate prin completarea DUAE urmează să fie prezentate la solicitarea autorității contractante, la finalizarea evaluării ofertelor, de către ofertantul de pe primul loc pentru fiecare lot, în clasamentul intermediar, întocmit la finalizarea evaluării ofertelor, acestea fiind:
— 1.Certificat de cazier judiciar pentru companie,
— 2.Certificat de cazier judiciar pentru administrator,
— 3.Certificat de atestare fiscală,
— 4.Certificat fis... detalii pe www.e-licitatie.ro
Cerința nr. 2 Prezentarea de informații privind partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanți și specializările acestora, dacă există. NOTĂ: 1. Subcontractanții declaraţi trebuie să prezinte documente privind resursele materiale şi umane, care se vor lua în considerare pentru partea lor de implicare în contract. 2. Acordurile de subcontractare depuse în ofertă trebuie să fie în concordanţă cu oferta. În cazul ofertantului câştigător, se vor încheia contracte de subcontractare cu subcontractanții desemnaţi, care se vor constitui în anexe la contractele-subsecvente atribuite în baza acordului-cadru. 3. Este interzisă schimbarea subcontractanților desemnaţi în ofertă pe parcursul derulării contractelor subsecvente, cu excepţia unor situaţii deosebite, bine motivate şi numai cu acordul autorităţii contractante, iar eventuala înlocuire a acestora nu trebuie să conducă la modificarea propunerii tehnice sau a propunerii financiare. 4. În cazul în care pentru îndeplinirea acordului-cadru nu este necesară subcontractarea, candidatul va face precizarea „nu este cazul” în cadrul Formularului nr. 5 În cazul asocierii, se va depune acordul de asociere și propriul dosar de calificare deoarece criteriile de calificare referitoare la situația personală a ofertantului trebuie să fie respectate de fiecare asociat în parte, iar criteriile de calificare referitoare la capacitatea de exercitare a activității profesionale trebuie să fie respectate de fiecare asociat în parte pentru partea de contract pe care o realizează. (Formularul nr. 6). Capacitatea tehnică și profesională se va demonstra prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. În cazul în care oferta comună este declarată câștigătoare, la încheierea contractului cu autoritatea contractantă, asociația își va legaliza asocierea, prezentând contractul de asociere, autentificat sau legalizat notarial, cu următoarele clauze obligatorii: părțile contractante, obiectul, scopul, durata asocierii, execuția contractului și contribuția părților la execuția acestui contract, cauzele de încetare a asocierii, confidențialitate, litigii. Liderul asocierii va fi pe deplin responsabil în fața autorității contractante pentru execuția contractului. Contractul de asociere autentificat sau legalizat notarial va constitui anexă la contract
Cerința nr. 1 1. Operatorul economic trebuie să facă dovada că deţine o experienţă necesară pentru derularea contractului În acest sens, operatorul economic trebuie să fi derulat în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii 3 ani dinainte de data limită de depunere a ofertei, maxim 3 contracte, la nivelul cărora au fost livrate produse similare a căror valoare cumulată, fără TVA, să fie de minim valoarea stabilită, pentru fiecare lot în parte, raportată la valoarea celui mai mare contract subsecvent ce se estimează a fi atribuit. Contractele pot fi încheiate/semnate în urmă cu mai mult de 3 ani, dar prezentarea experienţei similare se va realiza în perioada solicitată. În cazul în care operatorul economic va depune ofertă pentru mai multe loturi, aceasta se va evalua raportându-se la lotul cu valoarea cea mai mare, dacă loturile de produse au caracteristici similare. Nivelul minim impus pentru experienţa similară (în conformitate cu prevederile art. 179, lit. b) din Legea 98/2016) se va raporta la valoarea produselor furnizate care acoperă cel mult ultimii 3 ani dinainte de data limită de depunere a ofertei. Lista principalelor livrări de produse efectuate în ultimii 3 ani se confirmă, la solicitarea autorității contractante, doar de ofertantul a cărui ofertă s-a clasat pe primul loc în clasamentul provizoriu corespunzător fiecărui lot ofertat, prin prezentarea unor documente (contracte/procese-verbale de recepție, recomandări, certificate constatatoare) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul beneficiar. Documentele se vor prezenta în copie legalizată sau în copie lizibilă certificată „conform cu originalul”, semnată şi datată. Pentru fiecare document prezentat se vor atașa còpii după părți relevante ale contractului, recomandări sau alte documente prin care să fie confirmată executarea livrării produselor în cantitatea declarată și care vor conține obligatoriu următoarele date: - beneficiarul contractului; - perioada în care s-a realizat contractul; - cantitatea, valoarea contractului sau a părții din contract pentru care s-a efectuat recepția; - tipul produselor livrate.
Cerința nr. 2 Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanţi şi specializarea acestora (Formularul nr. 5), în original, semnată de reprezentantul legal şi datată. În acest caz se va completa DUAE distinct. Subcontractantul nu trebuie să se afle în situația prevăzută de art. 60 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, sub sancțiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul va prezenta informațiile privind asociația prin completarea DUAE. Angajamentul ferm al terţului susţinător, prin care acesta confirmă faptul că va pune la dispoziţia operatorului economic resursele tehnice şi profesionale.
Cerința nr.1 Ofertantul va completa Documentul Unic de Achizitii European (DUAE) la nivel informativ cu principalele livrări de produse care acoperă cel mult ultimii 3 ani dinainte de data limită de depunere a ofertei. Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează să fie prezentate, la solicitarea autorității contractante, la finalizarea evaluării ofertelor, de către ofertantul aflat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit pentru fiecare lot. Nota: 1.În cazul unei oferte comune, cerințele de calificare cu privire la experiența similară se demonstrează prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul). 2.Dacă documentele sunt întocmite într-o altă monedă, pentru conversia în lei, se va lua în considerare cursul mediu anual leu/alte valute comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertanții au obligativitatea depunerii DUAE odată cu oferta, sub sancțiunea respingerii acesteia din urmă ca inacceptabilă, conform prevederilor art. 137 alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 395/2016.
2019-03-14
15:00
2019-07-14
2019-03-14
15:00
In SEAP
Membrii comisiei de evaluare
Având în vedere prevederile art. 20 alin. (6) din H.G. 395/2016, în vederea completării DUAE de către operatorii economici, se va accesa următorul link: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter. De asemenea, se va avea în vedere Notificarea A.N.A.P. din 01.09.2016, cu privire la utilizarea DUAE în procedurile de atribuire a contractelor de achiziţie publică.
Operatorii economici interesați pot solicita clarificări/informații suplimentare până în a 20-a zi înainte de termenul de limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar și competent, tuturor solicitărilor de clarificare/informații suplimentare cu 10 zile înainte de termenul de depunere a ofertelor.
Acordul-cadru va fi încheiat cu un singur operator economic pentru fiecare lot de produse care face obiectul procedurii de achiziție, conform prevederilor art. 115 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice.
Atunci când intenţionează să atribuie un contract subsecvent de achiziţie publică, autoritatea contractantă va consulta, în scris, prin e-mail, operatorul economic, solicitându-i acestuia completarea ofertei.
Contractele subsecvente nu se vor încheia prin reluarea competiției în SEAP.
Ofertantul va prezenta informații privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenția să o subcontracteze.
Ofertantul va prezenta informațiile privind asociația prin completarea DUAE. În cazul asocierii, se va depune acordul de asociere și propriul dosar de calificare, deoarece criteriile de calificare referitoare la situația personală a ofertantului trebuie să fie respectate de fiecare asociat în parte, iar criteriile de calificare referitoare la capacitatea de exercitare a activității profesionale trebuie să fie respectate de fiecare asociat în parte pentru partea de contract pe care acesta o realizează.
Capacitatea tehnică și profesională se va demonstra prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. În cazul în care oferta comună este declarată câștigătoare, la încheierea acordului-cadru cu autoritatea contractantă, asociația își va legaliza asocierea, prezentând contractul de asociere, autentificat sau legalizat notarial, cu următoarele clauze obligatorii: părțile contractante, obiectul, scopul, durata asocierii, execuția contractului și contribuția părților la execuția acestui contract, cauzele de încetare a asocierii, confidențialitate, litigii.
Liderul asocierii va fi pe deplin responsabil în fața autorității contractante pentru execuția contractului. Contractul de asociere, autentificat sau legalizat notarial, va constitui anexă la contractul încheiat cu autoritatea contractantă.
Produsele se vor livra la sediul autorităţii contractante (U.M. 0251 Bucureşti) şi la sediile celor două şcoli militare de subofiţeri jandarmi din oraşele Drăgăşani şi Fălticeni, după caz.
Părțile contractante au dreptul, pe durata îndeplinirii acordului-cadru, de a conveni modificarea clauzelor acordului-cadru, prin act adițional, în conformitate cu art. 221 și art 222 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor
Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3
București
030084
+40 213104641
office@cnsc.ro
+40 213104642 / +40 218900745
http://www.cnsc.ro
Persoana care se consideră vătămată poate sesiza CNSC, în termen de 10 zile, începând cu ziua următoare luării la cunoștință, în condițiile prevederilor art. 8 alin. (1) lit. a) din Legea 101/2016, despre un act al autorității contractante considerat nelegal.
Compartimentul intern specializat din cadrul autorităţii contractante
Str. Jandarmeriei nr. 9–11, sector 1
București
013894
+40 214096209
achizitii.teritorial@jandarmeriaromana.ro
+40 213198071
www.jandarmeriaromana.ro
2019-02-06
Opţiuni de abonament

De bază

Complet

Corporate

$550 / an

$1000/an

Preț la cerere

Cumpăra Cumpăra Contactaţi-ne!
Va rugam sa retineti ca acest anunt este doar pentru informarea dv.
Facem toate eforturile pentru a avea cele mai complete si actuale informatii pe acest website, dar nu putem garanta ca toate informatiile oferite sunt corecte.
Daca aveti sugestii pentru actualizari/corectii pentru acest anunt, va rugam sa ne informati.