Căutare

România-Bucureşti: Servicii de asistenţă pentru software

Acordarea Contractului

Informaţii generale

   BUCUREŞTI
   Feb 5, 2019
   Română
   Altele

Textul original

Societatea Națională Nuclearelectrica S.A.
Romania
Str. Polonă nr. 65
Bucureşti
010494
Stella Ciulcov — Departament Achiziții
+40 212038283
cteodorescu@nuclearelectrica.ro, sciulcov@nuclearelectrica.ro
+40 212031315
http://www.nuclearelectrica.ro/
www.e-licitatie.ro
Servicii de suport tehnic pentru licențe Oracle și furnizare de licențe Oracle
10874881/2018/0851.01
Achizitia are ca obiect:
— servicii de suport tehnic in regim de abonament pentru licentele Oracle existente in exploatare la S.N.N. (sediul Executiv si sucursalele C.N.E. Cernavoda si respectiv F.C.N. Pitesti),
— servicii de asistenta tehnica si mentenanta la cerere pentru licentele Oracle in exploatare la Sucursala C.N.E. Cernavoda si
— furnizarea de licente Oracle noi pentru S.N.N. Executiv si C.N.E. Cernavoda.
In cadrul unui contract cu o durata de 48 de luni.
Clarificarile sau informatiile suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire vor fi transmise cu cel putin 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar raspunsul entitatii contractante la aceste solicitari va fi transmis cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
1772569.60
S.N.N. Executiv.
Sucursala C.N.E. Cernavoda.
Sucursala F.C.N. Pitesti.
Conform Caietului de sarcini.
Achizitia are ca obiect:
A. Pentru Sucursala C.N.E. Cernavoda:
(i) Furnizarea a 14 Licente Oracle Diagnostic Pack,
(ii) Furnizarea a 4 Licente Oracle Database Partitioning — Processor Perpetual,
(iii) Servicii de suport tehnic standard de tip Premier Support sau Sustaining Support,
(iv) Servicii de asistenta tehnica si mentenanta la cerere pentru produsele Oracle utilizate la CNE Cernavoda (Oracle Internet Application Server; Oracle Database; Oracle Identity and Access Management Suite; Oracle Human Resources; Oracle Learning Management), care nu sunt cuprinse in serviciile de suport standard mentionate la lit. (iii), in limita a 200 om x zile in 4 ani.
B. Pentru S.N.N. Executiv:
(i) Furnizarea a 3 Licente Oracle Standard Edition 2 Named Users,
(ii) Servicii de suport tehnic pentru 21 licente Oracle Standard Edition Named Users, in regim de abonament anual (4 ani).
C. Pentru Sucursala F.C.N. Pitesti:
(i) Servicii de suport tehnic pentru 14 licente Oracle Standard Edition Named Users, in regim de abonament anual (4 ani).
Pentru acest factor se va lua in calcul experienta similara a expertilor propusi pentru urmatoarele categorii de servicii solicitate in Caietul de sarcini: (a) servicii [...] detalii pe www.e-licitatie.ro
20
80
12
Servicii de suport tehnic pentru licențe Oracle și furnizare de licențe Oracle
2019-01-25
2
2
NTT România S.A.
Romania
Str. Constanța nr. 21
Cluj-Napoca
400161
+40 264406460
oana.suru@nttdata.ro
+40 264406461
www.ebs.ro
1807426.41
1772569.60
11
Serviciile de asistenta tehnica si mentenanta la cerere pentru licentele Oracle in exploatare la Sucursala CNE Cernavoda, care nu pot fi asigurate prin serviciile de suport tehnic standard Oracle.
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor
Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3
București
030084
+40 213104641
office@cnsc.ro
+40 213104642 / +40 218900745
http://www.cnsc.ro
SN Nuclearelectrica S.A. – Departament Achiziții
Str. Polonă nr. 65, sector 1
București
010494
+40 212031304
office@nuclearelectrica.ro
+40 212031315
www.nuclearelectrica.ro
2019-02-01
Opţiuni de abonament

De bază

Complet

Corporate

$550 / an

$1000/an

Preț la cerere

Cumpăra Cumpăra Contactaţi-ne!
Va rugam sa retineti ca acest anunt este doar pentru informarea dv.
Facem toate eforturile pentru a avea cele mai complete si actuale informatii pe acest website, dar nu putem garanta ca toate informatiile oferite sunt corecte.
Daca aveti sugestii pentru actualizari/corectii pentru acest anunt, va rugam sa ne informati.